Bara en liten dikt...

Att vakna i din famn, hmm så underbart...


Att få dagens första kyss så ljuvligt...


Att få titta på dig när du klär på dig...


Att jag saknar dig sen blir så tydligt...


Dagen går och mina tankar finns hos dig...


Jag blundar önskar att jag kunde hålla dig nära...


Du är bara ett samtal bort men ändå inte...


Jag blundar och ler sött för jag vet vi e ju kära...


Ensamheten som ekar runt mig när du inte finns här...


Ett pip från telefonen, ett mess från dig...


Allt annat försvinner bort bara glädje som finns kvar...


En känsla av vad som än händer så räcker det med ett hej...


Mitt hjärta bultar så hårt och snabbt ibland...


Då jag ser dig, rör dig försvinner allt bort...


Du e min guldklimp, giraff, ängel och gullegris...


Jag älskar dig vill jag bara säga lite kort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0