Pss... jag hittade mitt försvunna inlägg så jag publiserar det me...God morgon eller vad säger man?? Morgon när det inte e en bra?

God morgon, eller vad säger man??
Min morgon e inte bra, jag vaknade nyss av att hela kroppen bara dunkar.
Jag vaknade med ett ryck å visste inte vad jag skulle göra, allt bara snurrade å hela kroppen bara värkte.
När ska jag få ha en bra morgon???


Mitt huvud e fullt med en massa frågor utan svar.
Pratade med U på smärtkliniken igår när han gav mig "aktupunkttur", han sa att det handlar om att lära sig att leva med det. Jag fattar inte hur jag ska kunna leva med dessa smärtor. Jag fattar inte hur jag ska kunna få ett normalt liv om dessa fortsätter....


Jag ska snart iväg på kroppskännedom träning å sen blir det vatten gympa med smärtgruppen...
Jag e inte direkt motiverad, jag känner hur hela min kropp bara skriker NEJ. den bara värker så jag skulle bara vilja dööööö.
Finns det någon där ute som känner som jag??
I början när jag började på vattengympan med smärtgruppen kommer jag ihåg att jag stod i duschen efter ett pass å var helt helt slut. Kunde inte ens lyfta armarna. Jag stod där i duschen, vattnet rinnande över mig. Rakt framför mig stod en dam med bara ett bröst, jag tittade ner å täkte att jag har ju 2 så jag borde vara glad...
En liten stund senare tittar jag på duschen snett emot å där står en äldre dam med bara ett ben, jag mins att jag tänkte att jag har 2. Jag har det ganska bra ändå. Jag vet att alla där går igenom sina egna helveten å kämpar på för fullt. jag kände mig inte ensam, jag kände att jag kommer att fixa det här.

Men det var för snart 8 månader sen nu. Å jag e kvar å samma ruta. Ibland känns det som att jag tom. har börjat bakat nu sen jag kom till smärtkliniken. Jag vet att smärtan har blivit starkare igen sen jag började där. Men jag vet oxå att det har satts igång med mer saker i kroppen sen jag kom dit. Jag bara hoppas att det kommer att ge res

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0