Skräckfilmer e inte till för att gå hem å sova ensam...

Skräckfilmer e inte till för att gå hem å sova ensam...


Har varit några dagar med mycket som händer.

En del av mig känner mig mer uppåt än på mycket länge.

Någonting spännande och nytt har kommit förbi min värld, sen får vi se vad som händer med det, men det händer något i alla fall.


En annan del av mig känner så förbannad.

Inte svartsjuk, men ensam!

Vem skulle inte vilja gå ut en lördag kväll i juli?

Men vem fan ska jag gå ut med?

De vänner som e singlar har barn, å de har det inte så lätt att skaffa barnvakt, helt förstårligt å jag har inte klagat.

Andra ja du det gör mer eller mindre allt som par!

Å vad gör man då som singel, utan barn?


Ja man försöker roa si g med att se skräckfilmer hos en kompis medans barnet sover. Å att komma hem efter ha sett en skräckis som känns verklig...

Hmm det e ingen höjdare!

Haha!


Men jag har haft en bra dag trots allt!

Jag å TC var på skansen med hennes son. Å sen när vi väl kom hem så var det film.

Mysigt och kul. Kul att vi fått upp kontakten igen.


Nej nu har jag tappat upp vatten för att bada.

Mina föräldrar e ute å seglar med syrran å hennes kille så jag passar på att vara här ensam...


Sov så gott!


Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0