Killar e ett mysterium..

Killar e ett mysterium..

Ja du jag ska inte ha någonting med killar att göra!

Jag fattar ingenting...

Man träffar någon som det känns bra med ja då e man inte aktuell...

Bye Bye BeeBee


Jag fattar inte...

Vi träffades å det kändes super mysigt!

Så skickar jag ett mess inget svar, hade ett missat samtal dagen efter. Men jag vet inte om det var en felringning eller om han ville ha tag på mig...

Sen skickar jag ett enkelt men ändå någorlunda gulligt mess igår, inget j-a svar!

Bara inse att man e dumpad!


I och för sig så e han bortrest hela veckan som kommer, men ändå ett mess e lätt att skicka, Eller ring igen!


Det sjuka e att alla andra killar runtomkring helt plösligt ser en å vill ha en...

Rädda att man ska försvinna efter att man satt ner foten å sagt nej.


Haha det e löjligt!

Vad patetisk man e som sitter å grämer sig. Haha!


Ja du killar e ett mysterium,

Fattar inte något av dem, försöker inte ens lösa gåtan längre...

Vill bara att det ska vara enkelt!


Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0