Hur mycket orkar man med??

Hur mycket orkar man med??


Hur mycket ska man kämpa i motvind innan någonting blir rätt??

E det någon mening ens att försöka??

Jag vet inte ens varför jag ens hoppas, jag borde veta bättre!!

Haha


Om jag träffar någon som det känns bra med så räkna med att det bara e en dröm...

För det e ändå inte ömsesidigt!

Om du tror att du kan vara med och buda på lägenhet och ha en chans så glöm det!

Priset sticker iväg.

Inte meningen att jag skall ha någonting eget, min egen lilla speciella plats någonstans.


E det någonting som jag kan konstatera så e det att inget går min väg.


Det e bara att hålla tummarna för att jag inte blir av med jobbet också det skulle liksom vara droppen!

Men men med min maximala tur så kan man bara tänka det värsta.. haha


Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Men jag fattar varför ingenting går min väg...

Det e bara att kolla mig själv i spegeln...

Kan man hitta någonting mer patetiskt?


Hur mycket orkar man med?

Hur mycket orkat man med innan det tar stopp??

Jag vet inte...

Å jag vet inte ens vad min gräns e längre...


Ska gå å lägga mig och läsa nu!

Sov gott


Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0