Döden eller tandläkaren? Döden Tack!


Jag vet att jag har varit dålig på att skriva.


Var hos tandläkaren i måndags, å det var inte någon höjdare alls.

Tandläkarskräck e bara förnamnet, det finns inget som jag e mer rädd för.

Tom döden låter som himmelriket.

Jag hade en krona som var lös, men när de försökte ta bort den så gick det inte. Jag har antagligen fått en spricka i tandroten. Och i den så har jag fått en infektion. Har svullnat upp en stor "blåsa" av något slag ovanför tanden. Fick antibiotika å sen blev jag hemskickad.

I tisdags så vaknade jag av att halva ansiktet var stor som en påse, infektionen hade spridit sig till käkbenet. Å f-n vad ont!

Jag har försökt få tag på en tandläkare med narkos, men alla har semester till den 11 augusti, i hela landet!

Jag vet att jag kommer att behöva göra 2 stora ingrepp. Jag e mest rädd för att jag måste gå utan tand på jobbet en längre tid...

Det kommer att vara en mardröm att träffa kunderna med en stor glugg i munnen!


Idag har i alla febern lagt sig och den värsta svullnaden.

Alltid något!



Jag har suttit och svarat på mail hemifrån för att jag kan inte riktigt köra bil när jag går på citadon.

Men den värsta smärtan håller på å lägger sig!



Ja du jag funderar på vad jag vill med livet.

Jag funderar på allt vad killar heter.

Jag trodde att jag kanske träffat någon som jag skulle kunna bli kär i men...
Hahaha det e som att skratta sig själv rakt upp i ansiktet. Det kan ju inte vara sant!
Jag får helt enkelt lägga ner och hoppas på att träffa någon som kommer att vilja ha mig! För det existerar ändå inte.

Oj jag glömde,   det finns dem som vill ha mig, som älskarinna i deras liv.

Den andra kvinnan. E jag inte värd mer än så?

Kan jag inte träffa någon som vill ha hela mig?

Haha jag e väl patetisk som vill å hoppas.

Jag kanske borde nöja mig med att vara den andra kvinnan, vad vet jag?

Då får jag i alla fall lite uppmärksamhet för ett ögonblick, när det passar dem...

E jag så värdelös att jag bara får nöja mig med resterna?


Det enda jag vill e att träffa någon som kan älska mig! Hela mig!

Träffa någon som kan få mig att skratta å känna mig speciell.


Skit samma ingen idé att ens fantiserar och hoppas.

Jag kanske ska bli som mina vänner gå in för att få mig ett skjut lite då och då.

Bryta mot mina egna principer och bara bli en "players"


Nej nu ska jag jobba lite!

Har äntligen någonting mer konkret att göra.


  • Kram kram
~

Dödens stol....

Kommentarer
Postat av: Ajax

Tjena tjejen.

Jag vet hur det är med tandläkarskräck. Lider själv av det fruktansvärt mycket... =/ För att göra en lång historia kort, jag förlorade en tand pga en tandläkare. USCH!



Hoppas allt är bra med dig utöver detta hemska besök.

Kram!

2008-07-18 @ 21:02:55
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0