arg, Arg, ARg, ARG!!

Arg ARg ARG!!!


Jag kan inte rå för det!

Men jag e så otroligt trött på killar som tror att de bara kan leka med mig!

Jag e så trött på att de bara skiter i allt bara de får som de vill.


Jag menar inte att alla alltid får som de vill.

Jag menar bara att de tror att de kan behandla en precis som de vill.

Komma å gå, höra av sig när de passar!


Jag känner bara att jag inte vill ha folk runtomkring mig som jag inte kan lita på.

Jag vill inte ha någon som inte kan vara rak och ärlig mot mig!

Jag vill inte ens ha dem som vänner!


Kom igen!

Nu har jag skällt på MÅ i 2 dagar å det enda han kan säga e : förlåt, det var dumt av mig, jag förstår....

Kom igen handling säger mer än 1000 ord!

Tur att jag inte e kär i killen!


Jag vet inte men hur ska man kunna ha någon slags relation med någon som inte visar en respekt?

Som inte visar att han bryr sig.

Jag har aldrig sagt att vi ska gifta oss och skaffa barn inte ens att vi ska bli tillsammans...

Haha patetiska karl!


Jag e i alla fall arg, trött!

Men det känns ganska bra trots allt.

För jag står upp för mig själv!

Jag säger ifrån när jag tycker att det känns fel!

Fan jag e nästan tom stolt att jag tar den här fajten istället för att jag bara lägger ner!


Nej nu ska jag jobba lite till!


Kram kram


Kommentarer
Postat av: mingla

hallå . hur är det :) ?

2008-07-22 @ 15:45:31
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0