Ska det va så här?

Ska det va så här?


Jag sitter å känner maktlösheten komma över mig.

Foten dunkar å jag kan inte gå på den i huvudtaget...

Har inte kunnat sova alls...


Inte bara för foten, har känt mig så ensam.

Jag unnar alla mina vänner att träffa någon, men vad gör jag för fel själv?

E jag så tjock, ful, tråkig för att någon ens vill ha mig?

De får gärna berätta hur lyckliga de e, vad underbara deras partner e... Jag känner bara mer å mer hur fel jag e!

F-n!

Ska det vara så svårt att hitta någon som kan tycka om hela mig?

Jag vet att jag sänkt mina egna krav, har sänkt min "standard" för de skulle inte falla för en tjej som mig! Men vad spelar det för någon roll?

För jag e ensam ändå!

Jag kanske ska bli det som jag aldrig velat bli, en älskarinna då vet jag att någon vill ha mig i säng i alla fall...

Haha jag e patetisk!


Jag borde vara glad och lycklig, jag har ett bra jobb med möjligheter som stimulerar mig varje dag med nya utmaningar.

Jag har min egen lägenhet som jag ska renovera och göra till mitt...

Jag har fler "tjejkompisar" än någonsin...


Jag borde vara glad men det känns som att jag e halv!

Jag har ingen riktigt att dela någonting med.

Jag saknar mina killkompisar...

Jag saknar mitt glada lätta jag!


Jag kanske ska låtsats att jag e en blond dum bimbo, som går lätt att lura, men sorry det e jag inte!


Nej nu ska jag till akuten å röntga min fot så att jag kommer att kunna gå förhoppningsvis normalt igen!


Kram kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till

2008-08-07 @ 14:36:31
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0